T3 locktången, älskad av kändisar, har 30 % rabatt under Cyber ​​Monday

Vårt team är dedikerade till att hitta och berätta mer om de produkter och erbjudanden vi älskar. Om du också älskar dem och bestämmer dig för att köpa via länkarna nedan kan vi få en provision. Priser och tillgänglighet kan komma att ändras.

taylor pierce så du tror att du kan dansa

Ledsen att jag säger det till dig, men alla locktänger är inte byggda likadant. Medan vissa helt enkelt gör ett okej jobb med att separera och spiralforma lockar, är andra enastående stjärnor och ger håret kropp och definition.

Under en begränsad tid kan ett av dessa enastående hårverktyg bli ditt för en rabatt. De T3 Singlepass locktång – en av de mest älskade locktängerna någonsin – får 30 procent rabatt på Amazons Cyber ​​Monday-rea.

Affär: T3 – SinglePass Curl 1,25-tums professionell locktång , 112 $ (original 160 $)

Kredit: Amazon

Locktången - som vanligtvis säljs för 0 - har ett internt mikrochip som mäter och upprätthåller en jämn temperatur över hela fatet. Som sagt, den här lilla bebisen kan bli upp till 410 grader, så det finns ingen brist på värme för att dra av alla frisyrer.

träningspass som får dig att svettas

Kunder älskar också basen på trollstaven som gör den lätt att greppa och manövrera utan att vara komplicerad för nybörjare (eller de av oss med tjockt hår).

Nu, fans annat än Reese Witherspoon älskar den här populära hårprodukten. Uppvärmningstiden är snabb och jag uppskattar den eleganta designen och den långa sladden. Det är en bra vikt och lätt att hålla och använda, sa en femstjärnig recensent . 'One pass'-påståendet om den högsta värmeinställningen fungerade som en charm på min hårstruktur (3A) och mina lösa strandstilar höll sig långt in på nästa dag.

Innan försäljningen slutar, se till att ta tag i detta spelförändrande hårverktyg som säkerligen kommer att ge dig dina drömmars avundsvärda lockar.

Om du gillade det här inlägget, kolla in de bästa Cyber ​​Monday-skönhetserbjudandena på Nordstrom just nu .

Populära Inlägg